Teslimat Koşulları

Siparişini verdiğim ürün / hizmet ne zaman aktif olur? Satın aldığınız ürün ve hizmetler en kısa süre içinde size ulaştırılmak üzere kargo firmasına teslim edilmekte ve online satın alınan hizmetler sipariş sistemimize kaydedilmektedir. Ürün gönderimlerinde kargo firmaları paketleri teslim aldıktan sonra bulunduğunuz bölgeye göre mümkün olan en kısa sürede, adrese teslimat yapılan bölgelerde adresinize, adrese teslimat yapılamayan bölgelerde ilgili kargo şubesine paketleri ulaştırmaktadır. Siparişimin kargoya verildiğini nasıl anlayacağım ? Sitemizden vermiş olduğunuz siparişleriniz kargoya teslim edildiklerinde, sistemimizde kayıtlı e-mail adresinize siparişiniz ile ilgili kargo gönderi bilgileri otomatik olarak gönderilmektedir. Ayrıca sitemize üye girişi yaptığınızda, hesabım bölümünden siparişlerinizi görüntüleyebilir ve siparişinizin durumunu anlık olarak görüntüleyebilirsiniz. Siparişim arızalı ya da yanlış geldi ne yapmalıyım? Siparişiniz kargo görevlisi tarafınızdan size ulaştırıldığında teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapmanız ve herhangi bir hasar durumunda `Hasar Tespit Tutanağı` hazırlatmanız gerekmektedir. Hasar tespit tutanağı ile ilgili olarak dikkat etmeniz gereken bir diğer husus kargo görevlilerinin tutanakta belirttikleri açıklamalardır. Örneğin, `Kolide hasar bulunmamaktadır. Ürün hasarlıdır.` gibi bir tutanak, ürünün taşıma esnasında hasar görmediği şeklinde yorumlanacağından değişim esnasında problem yaratmaktadır. Hasarlı çıkan ürününüz için mutlaka tam ve doğru kelimelerle tutanak tutulması için görevliyi uyarınız. Siparişinizi teslim aldıktan sonra fark ettiğiniz hasar durumlarında ise kargo şubenize hemen bilgi vermeniz ve hasar tespit tutanağı hazırlanması doğrultusunda yardım talep etmeniz gerekmektedir. Gelen ürün benim sipariş ettiğim ürün değil? (Numarası, rengi veya ürün kodu farklı) Hatalı gelen ürünü iade/değişim formu ile birlikte kargolayıp bize gönderebilirsiniz. Ürün bize ulaştığında değişim yapılarak en kısa sürede tarafınıza doğru ürün gönderilecektir. Teslimat zamanında adreste kimse bulunamazsa ne olacak? Kargo görevlisi eğer adreste kimseyi bulamazsa, "Kargo İhbar Notu" bırakır ve kargoyu şubeye geri getirir. Bu durumda kargonun alıcı tarafından 3 gün içinde şubeden alınması gerekmektedir. Hangi şehirlerden sipariş verebilirim? Türkiye´nin her yerinden sipariş verebilirsiniz. Türkiye içinde herhangi bir konum sınırlamamız yoktur. Ürünlerin teslimatları yalnızca çalışmakta olduğumuz kargo firmasının bulunduğu bölgelerde yapılabilmektedir. Anlaşmalı olduğumuz kargo firmasının şubesinin olmadığı bölgelerde teslimat yapılamadığından dolayı, müşterilerimizin paketin ulaştırılabildiği kargo şubesine giderek paketi elden teslim almaları gerekebilmektedir. Yurt dışından sipariş verebilir miyim? Şuan için Türkiye dışına gönderim yapılamamaktadır.

İLETİŞİM BİLGİLERİ
Adres : İzmir Asfaltı Üzeri No:110 Gümüşler / DENİZLİ
Telefon : 0258 371 55 77 (pbx)
Fax : 0258 371 07 94
[email protected]

Site Kullanım Koşulları    |    Tüm Hakları Saklıdır.   |   Mega Tasarım 2018